Logo
KADINchevron-right
ERKEKchevron-right
AKSESUARchevron-right
WhatsAppCanlı destek için WhatApp aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsin.Pazartesi - Cumartesi 9:00 - 18:00WhatsApp Destek
Anasayfa
/
Sipariş

Sipariş

Siparişinle ilgili desteğe mi ihtiyacın var? Sipariş durumu takibi, sipariş iptali, iade talebi ve daha fazlası hakkında bilgi edinebilirsin.

Sipariş vermeden önce yardım almak istersen, en sık sorulan soruları senin için listeledik.

Sık sorulan sorular

Siparişim eksik / hatalı / kusurlu gönderildiyse ne yapmalıyım?

Eksik/hatalı/kusurlu ürün teslim aldıysan ürünleri bize gönderebilirsin. Teslim alıp kontrollerimizi sağladıktan sonra ürünlerin tutarı ve kargo ücretini sana iade edeceğiz. İadeni gönderebilmek için lululemon web sitesinden iade talebi oluşturup iade kodunla birlikte ürünlerini Yurtiçi Kargo ile bize gönderebilirsin. Üye olmadan sipariş verdiysen “Sipariş Takibi” sayfasından sipariş ve cep telefonu numaranı girerek iade talebi oluşturabilirsin.

Siparişime hediye paketi ve not ekleyebilir miyim?

Ne yazık ki hediye paketi ve not ekleme özellikleri şimdilik bulunmuyor.

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

"Hesabım” sayfası altında “Siparişlerim” bölümünden sipariş durumunu takip edebilirsin.

Siparişimin teslimat yöntemini değiştirebilir miyim?

Sipariş oluşturulduktan sonra maalesef teslimat yöntemiyle ilgili değişiklik yapamıyoruz.

Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Sipariş verildikten sonra teslimat adresini maalesef online kanallardan değiştiremiyoruz. Destek için WhatsApp kanalımız veya çağrı merkezimiz ile iletişime geçebilirsin.

Üye olmadan siparişimi nasıl takip edebilirim?

Ana sayfada yer alan “Sipariş Takibi” butonuna tıklayarak, cep telefonu numarası ve sipariş numaranla takip edebilirsin.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişini henüz hazırlamaya başlamadıysak “Siparişlerim” sayfası altında “Sipariş Detayı” bölümünden iptal edebilirsin.

Aradığım ürünün mağaza stoklarını nasıl kontrol edebilirim?

İstediğin ürüne tıkladıktan sonra “Ürün Detay” kısmında yer alan “Mağazada Bul” butonuna tıklayarak açılan sayfada aradığın mağaza ve ürün bedenini seçip güncel stok durumunu kontrol edebilirsin.

Siparişimin faturasına nasıl ulaşabilirim?

“Hesabım” sayfası altında “Siparişlerim” bölümünden ilgili siparişini seçerek faturana ulaşabilirsin.

Siparişimin teslimat süresi nedir?

Siparişin, “Adrese Teslimat” seçeneğiyle kargoya verildikten sonra, 1 ila 5 iş günü içerisinde adresine teslim edilir. Resmî tatillerde vermiş olduğun siparişler, ilk iş gününde işleme alınacaktır. Özel gün ve indirim dönemlerinde yoğunluk sebebiyle siparişlerinin teslimat sürelerinde gecikme yaşanabilir.

Teslimat yöntemleri neler?

Teslimat yöntemleriyle ilgili detaylı bilgiye "Yardım > Gönderi ve Teslimat" sayfasından ulaşabilirsin.

Beden rehberini nerede bulabilirim?

İstediğin ürüne tıkladıktan sonra “Ürün Detay” kısmında yer alan “Beden Tablosu” butonuna tıklayıp “Beden Rehberi”ne ulaşabilirsin. Ayrıca “Bedenimi Bul” özelliğini kullanarak sana en uygun bedeni kolayca bulabilirsin.